Główna | Zamówienie | Warunki | Pytania | Rozmiary | Kontakt

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Dlaczego kupować u nas???

  1. Nie wybieramy za Ciebie kolorów ani rozmiarów.
  2. Płacisz w ratach.
  3. Kupujesz tylko oryginalne produkty firmy VS.
  4. Nie obawiasz się żadnych niespodzianek ani dodatkowych kosztów.
  5. Krótko czekasz na towar.
  6. Jesteśmy elastyczni i otwarci.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ):
Pewność:
1. Jak potwierdzicie swoją wiarygodność?
2. Na metce jest napisane "Made in China", czy to jakaś podróbka?
3. Czy ubrania posiadają papierowe metki?
4. Czy jest możliwość zwrotu lub zamiany towaru?

Zamówienie:
5. Czy wszystkie towary są dostępne?
6. Jak znaleźć swój rozmiar?
7. Czy macie listę subskrypcyjną?
Płatność:
8. Jakie są akceptowane formy płatności?
9. Czy mogę zapłacić w ratach?
10. Czemu ceny są tak wysokie?

Dostawa:
11. Ile kosztuje transport?
12. Jak długo będę czekać na towar?
13. A jeśli paczka do mnie zagninie na poczcie?

Masz inne pytanie?

Skontaktuj się z nami: e-mail VS.Polska@gmail.com lub GG 889521


Subskrypcja
Jeśli chcesz być informowany o nowościach, promocjach i terminach, napisz do nas maila, a dopiszemy Cię do naszej listy subskrypcyjnej.
Wystarczy, że w temacie wpiszesz "Subskrypcja".


DLACZEGO KUPOWAĆ U NAS:

1 NIE WYBIERAMY ZA CIEBIE KOLORÓW ANI ROZMIARÓW.
U nas nie ma kilku najbardziej popularnych rzeczy w najbardziej popularnych kolorach i standardowych rozmiarach.
VS oferuje ogrom fasonów i krojów swoich produktów we wszystkich kolorach tęczy i rozmiarach od XXS do XXL, więc grzechem byłoby nie zaoferowanie Państwu ich wszystkich!!
Nie ograniczamy oferty. Sprowadzamy wszystko, co tylko sobie wybierzesz!

Do góry

2 PŁACISZ W RATACH.
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientek, wprowadziliśmy możliwość zakupu na raty.
Tylko u nas możesz zapłacić 70% wartości zamówienia jako przedpłata. Pozostałe 30% dopłacasz po 2-3ch tygodniach, kiedy dostaniesz od nas informację, że towar już jest w Polsce.
Stali klienci płacą w proporcji 50% / 50%, a klienci VIP mogą zamawiać za pobraniem 100%.

Do góry

3 KUPUJESZ TYLKO ORYGINALNE PRODUKTY VS.
Doskonale wiemy, że w Internecie aż roi się od nieoryginalnych rzeczy podszywanych pod VS.
Jednak WSZYSTKIE produkty sprowadzane przez nas są zamawiane bespośrednio w Centrali VS w Stanach.
Od nas dostaniesz produkt firmowany przez VS, a nie nie-wiadomo-co.
Ważne! Trzeba jednak pamiętać, że nie każda oryginalna rzecz sprzedawana przez VS ma metkę z nazwą firmy i napis "Made in USA".
VS to tylko marka, firma z siedzibą w USA... Ta firma ma swoich dostawców i swoje fabryki nie tylko w USA, ale i w Meksyku, na Tajwanie czy w Chinach (to jest biznes, a tam jest tania siła robocza). Dlatego proszę się nie martwić, że na metce jest "Made in China".
Ponadto VS sprzedaje pod swoją marką nie tylko własne wyroby, ale taże innych projektantów - wystarczy zobaczyć na buty, które nawet są pokatalogowane według projektantów. Na tych butach nie znajdziesz napisu VS.

Do góry

4 ŻADNYCH NIESPODZIANEK I DODATKOWYCH KOSZTÓW.
Oferujemy nasze doświadczenie i wiedzę, aby spokojnie i bezpiecznie można było dokonać transakcji zakupu produktów VS.
Z miesiąca na miesiąc nasze doświadczenie rośnie, a Wy jesteście coraz bezpieczniejsze.
Najczęstszymi stresującymi sytuacjami podczas składania zamówienia u VS są:
  1. język angielski. Kupując u nas tego problemu nie ma: opis produktu jest po polsku, podobnie jak tabele rozmiarowe i formularz zamówień. W razie jakichkolwiek wątpliwości, możesz skontaktować się z nami po polsku i otrzymasz wyczerpującą odpowiedź także po polsku.
  2. dodatkowe koszty. Kupując u nas nie interesują Cię żadne dodatkowe koszty typu transport, cło, czy VAT. Cena produktu podana podczas wyceny i na aukcji jest ceną ostateczną! Zrezygnowaliśmy nawet z 10 zł kosztów transportu. Masz pewność, że za 2-3 tygodnie od zamówienia otrzymasz towar, a nie rachunki. ;O)
    (Jedynym ewentualnym dodatkowym kosztem może być 10 zł, które pobieramy za wystawienie aukcji na Allegro, ponieważ jest to płatny serwis. Na Świstaku i na eBay wystawiamy bez dodatkowych kosztów.)

Do góry

5 KRÓTKI CZAS OCZEKIWANIA.
Realizujemy kolejne tury w odstępach 2-tygodniowych, co oznacza, że otrzymasz towar w 2-3 tygodnie od złożenia zamówienia. Biorąc pod uwagę, że jest on sprowadzany na specjalne zamówienie dla Ciebie zza oceanu, jest to niedługi czas.

Do góry

6 JESTEŚMY ELASTYCZNI I OTWARCI.
Wszystko, co czytasz na stronie VS.Polska Centrum zamówień jest wypadkową z jednej strony potrzeb naszych klientek, a z drugiej - naszych możliwości. Staramy się, aby wszystkie etapy zapytań, zamawiania i realizacji zamówienia odbywały się w sposób najbardziej odpowiadający naszym obecnym i przyszłym klientkom. Wszystkie regulaminy, warunki i procedury są umowne i są po to, byśmy mogli od czegoś zacząć.
Jeśli coś Ci nie odpowiada, coś chcesz zmienić, nie zgadzasz się z czymś - zapytaj, może uda się to zmienić lub obejść...
Może możemy zrobić dla Ciebie wyjątek?
Chętnie Ci pomożemy - jesteśmy tu po to, aby sprowadzić dla ciebie produkty VS.

Do góry




NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

1. Jak potwierdzicie swoją wiarygodność? Każdy klient ma możliwość wystawienia nam komentarza.
Zapraszam do lektury naszych komentarzy na
Najlepszym dowodem naszej rzetelności jest jednak to, że realizujemy następną turę zamówień i że tych zamówień jest z tury na turę - więcej!
Jesteśmy tu dla Was i istniejemy dzięki Wam!

Do góry

2. Na metce jest napisane "Made in China", czy to jakaś podróbka? Nie. VS.Polska Centrum zamówień sprowadza tylko i wyłącznie towar sprzedawany przez internetowy amerykański butik VS. Proszę pamiętać, że rzecz sprzedawana przez VS oznacza tylko markę, czyli znaczek na metce. W rzeczywistości tylko część rzeczy jest produkowana w Stanach, czyli "Made in USA". Bardzo duża ilość jest produkowana w Brazylii, Meksyku, czy właśnie w Chinach. Niekoniecznie musi oznaczać to podróbkę!

Do góry

3. Czy ubrania posiadają papierowe metki? Nie, ubrania kupowane przez Internet rzadko mają sklepowe, papierowe metki. W tym przypadku żadne rzeczy nie mają papierowych metek.

Do góry

4. Czy jest możliwość zwrotu lub zamiany towaru? Tak, przyjmujemy zwroty, ale tylko w przypadku fabrycznego uszkodzenia. Rozmiary są podane w tabelach, a próbki kolorów są przedstawione w opisach przedmiotów, więc nie jest to powodem zwrotu. W przypadku reklamacji trzeba się jednak liczyć z dodatkowymi kosztami i z długim czasem oczekiwania.
Zwrotowi ani wymianie nie podlegają: bielizna oraz produkty o wartości powyżej 400 zł.

Do góry

5. Czy wszystkie towary są dostępne? Są cztery możliwe sytuacje dotyczące dostępności produktów:
  • dostępny: OD RĘKI oznacza, że towar jest już w Polsce i może zostać dostarczony w przeciągu tygodnia,
  • dostępny: IN-STOCK oznacza, że towar jest w magazynie w Centrali w USA i może zostać sprowadzony do Polski przy najbliższej turze, okres oczekiwania wynosi ok. 3 tygodni, jest to standardowa dostępność,
  • dostępny: NA PÓŻNIEJ, np. za 2 miesiące, oznacza, że można towar zamówić już teraz, ale zostanie on wysłany z Centrali w USA po podanej dacie,
  • dostępny: NIE oznacza, że towar jest niedostępny, nie ma go wogóle w amerykańskiej Centrali i nie można go zamówić, nie wiadomo też, czy jeszcze kiedyś będzie dostępny.

Do góry

6. Jak znaleźć swój rozmiar? Wystarczy się dokładnie zmierzyć miękkim centymetrem i wybrać swój rozmiar w tabeli znajdującej się na podstronie "Rozmiary".

Do góry

7. Czy macie listę subskrypcyjną? Tak, mamy listę subskrypcyjną. Jeśli się do niej dopiszesz, będziesz jako pierwsza informowana o wszelkich nowościach, promocjach i terminach zamówień. Wszystkie adresy dopisane do naszej listy zachowujemy tylko dla siebie.
Aby dopisać się do naszej listy, wystarczy napisać do nas e-maila z tematem "Subskrypcja" albo wpisać się samemu na "Stronie Głównej".

Do góry

8. Jakie są akceptowane formy płatności? Jedyną akceptowaną formą płatności jest przedpłata na konto bankowe podane przy potwierdzaniu zamówienia. Standardowo jest to 100%, ewentualnie 70%/30%, stali klienci: 50%/50%, VIP: - wysyłka za pobraniem.
Oto dane potrzebne do zrealizowania przelewu:
nr konta: 23 1140 2004 0000 3802 6647 5435
bank: mBank odddział BRE Banku
tytułem: numer zamówienia lub aukcji
kwota: suma podana podczas składania zamówienia (chyba, że zostało ustalone inaczej)


Do góry

9. Czy mogę zapłacić w ratach? Tak, jest możliwość opłacenia w terminie przedpłaty wysokości 70% należności, a pozostałe 30% po ok. 2-3ch tygodniach po otrzymaniu od nas informacji, że towar już jest w Polsce. Towar zostanie wysłany zaraz po otrzymaniu zaległej części należności.
Stali klienci mają możliwość zapłaty 50% / 50%.
Nie wysyłamy za pobraniem.

Do góry

10. Czemu ceny są tak wysokie? Proszę pamiętać, że bezpośrednio przeliczać dolara na złotówki możemy tylko stojąc fizycznie w Stanach w sklepie VS. Będąc w Polsce trzeba dodać jeszcze koszt transportu towaru zza oceanu (sięgający 1/3 ceny), a także podatek celny (20-kilka procent całości) i podatek VAT (22%). Te dodatkowe koszty powodują, że cena się prawie podwaja.
Jednak dzięki temu, że zamawiamy jednorazowo większą ilość towaru, cena jest relatywnie niska.

Do góry

11. Ile kosztuje transport? Koszt transportu całego zamówienia wynosi 0,00 (zero) zł niezależnie od ilości ubrań. Zatem całkowity koszt, jaki ponosi kupujący to cena podana przy każdym produkcie.
Zamawiając u nas nie ponosisz ŻADNYCH dodatkowych kosztów.

Do góry

12. Jak długo będę czekać na towar? Towar jest zamawiany dwa razy w miesiącu w kolejnych turach. Czas oczekiwania to 2-4 tygodnie.

Do góry

13. A jeśli paczka do mnie zagninie na poczcie? Otrzymasz wtedy zwrot gotówki. Najpierw jednak prześlemy Ci zeskanowane potwierdzenie nadania paczki. Sprawdzisz, czy adres się zgadza. Jeśli adres jest poprawny, zgłaszamy na poczcie reklamację po 30 dniach od nadania. Poczta ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji (termin może się przedłużyć do 30 dni). Jeśli poczta pozytywnie rozpatrzy reklamację i przyzna odszkodowanie, otrzymasz je.

Do góry